Wednesday, 13 February 2013

SAKIT!


hari ni dah hari ke-4 demam, sakit kepale dah kurang tapii batok pulak baru nak menyerang~ 

so, try nak dapatkan m.c hari ni.. memang tak larat lah lagi kalau nak jaga budak budak. kejap lagi, diorang yang aktif, cikgu yang pasif duduk diam diam PENGSAN. paham paham laa budak budak ni bukan senang nak control :) 

tapii, tape laa... sakit kan penghapus dosa, sekurang kurangnya ringan sikit beban dosa yang tertanggung ni. doakan sy cepat sembuh ye.. dah mule RINDU kat budak budak. :'(



|DOA KETIKA DEMAM|

#demam demam ni lah nak perhatian lebih dari family |rindu mak abah along adik| :'(

4 comments:

Cyma Alid said...

semoga cepat sembuh

mrs. Potato said...

terima kasih :)

alhamdulillah dah beransur sihat ~

Iyraa Cariyno said...

jom memeriahkan segmen nie :)

http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/22th-birthday-giveaway.html

Hanum said...

http://hanumsahaja-26.blogspot.com/ follow 147 .

 
This Template Design By Whiteixora Sugarplum. All Right Reserved. Doodles by Syafiq Naser Background by Zania Design